Γιατί Content Marketing;
Γιατί πιστεύουμε στη δύναμη των λέξεων. Εξηγούν τα φαινόμενα, εκφράζοντας έννοιες και σκέψεις!

Content Marketing

Δημιουργώντας αξιοσημείωτο περιεχόμενο που οι άνθρωποι να θέλουν να διαβάσουν - δουν - ακούσουν, να μοιραστούν και να επιστρέψουν για ακόμα περισσότερο. Με αυτόν τον τρόπο διαμορφώνεται η ανθρωποκεντρική εμπειρία της Inbound στρατηγικής της επιχείρησής σας!
Με μόλις το 35% των B2B και το 37% των B2C επιχειρήσεων έχουν στρατηγική περιεχομένου...

εσείς θα αφήσετε την ευκαιρία αναξιοποίητη;
Ενισχύοντας ταυτόχρονα το SEO, αυξάνονται οι επισκέπτες στο site και μετατρέπονται σε υποψήφιοι πελάτες (leads).

Case studies, Videos, Infographics, Whitepapers, Calculators, eBooks, Templates, Research reports, Checklists, Webinars, Slideshares και πολλά ακόμα είδη περιεχομένου, βάση των προτιμήσεων των Buyer Personas σας!

ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΑΠΛΟ CONTENT CREATION

Ο περιορισμός που υπήρχε παλιότερα στις προωθητικές ενέργειες ήταν ο διαθέσιμος χώρος, όπως για παράδειγμα στα περιοδικά και τις εφημερίδες.

Με το ίντερνετ πλέον ο χώρος είναι απεριόριστος, αλλά το μειονέκτημα είναι ότι είναι δύσκολο να τραβήξεις την προσοχή.

Τώρα ποια δεν "παλεύεις" για χώρο αλλά για προσοχή. Και εκεί είναι που έρχεται η σημασία του καλού, συναφούς, και πρωτότυπου περιεχομένου. Αυτό που λαμβάνεται υπόψη με τη σειρά, είναι ο σκοπός του, η μορφή του και το θέμα!

Η διανομή γίνεται χρησιμοποιώντας ιστοσελίδες, επαγγελματικά Blogs, Landing pages, Social Media, Calls to action, marketing emails κ.α.

1. Ο αριθμός των επισκέψεων, των μετατροπών (leads) που πραγματοποιήθηκαν.
2. Η αλληλεπίδραση (shareability) και τα Inbound links

είναι τα απολύτως βασικά που θα πρέπει να αξιολογούνται σε τακτική βάση.
Είναι καθοριστικής σημασίας για πιθανούς επαναπροσδιορισμούς και για την ευθυγράμμιση των επόμενων ενεργειών της στρατηγικής.

Προσοχή όμως γιατί άλλο το content creation και άλλο το copywriting.

Η σαφήνεια, η συνοχή, η ευγλωττία και η δημιουργικότητα είναι αυτά που θα κάνουν κατανοητό και αποτελεσματικό το περιεχόμενο!

1. Συγκεκριμένο θέμα, για συγκεκριμένη Buyer Persona
2. Λέξεις και φράσεις που χρησιμοποιεί στην καθημερινότητα της

και τα αποτελέσματα δεν θα αργήσουν να φανούν.