Γιατί Διαχείριση Εταιρικής Φήμης;
Για να είστε εσείς οι κυρίαρχοι της εικόνας της επιχείρησής σας και των προϊόντων σας στο διαδίκτυο και να μην αφήνετε στην τύχη μίας μηχανής αναζήτησης να το αποφασίσει για εσάς!

Κουλτούρα Εξυπηρέτησης

Το Branding ξεκινάει από το υγιές εργασιακό περιβάλλον.

Το προσωπικό της επιχείρησης είναι αυτό που θα μιλήσει πρώτο με τους πελάτες σας και θα εκφράσει την άποψή του πριν από οποιονδήποτε υποψήφιο ή υφιστάμενο πελάτη σας, τόσο Online, όσο και Ofline.

Σκοπός και στόχος της διαμόρφωσης ενδοεταιρικής κουλτούρας εξυπηρέτησης είναι:

1. Η πρόληψη ώστε να μην παρουσιαστούν προβλήματα δυσαρεστημένων πελατών. 2. Την εν τη γενέσει διαχείρισή τους, πριν τη δημοσίευση οποιασδήποτε κριτικής το διαδίκτυο

Κριτικές στο διαδίκτυο

Είστε από τους "τυχερούς" που έχουν αποσπάσει θετικά σχόλια και κριτικές;

Τότε το πρώτο πράγμα που χρειάζεται να κάνετε είναι να μιλήσετε μαζί μας για να εξετάσουμε μαζί τους τρόπους αξιοποίησης τους.

Αν πάλι έχετε αρνητικά, αυτό αποτελεί μιας πρώτης τάξεως ευκαιρία για την αντιμετώπιση προβλημάτων, μιας και είναι αυτά που καταδεικνύουν τις βελτιώσεις που πρέπει να γίνουν.

Reputation-Management Αρνητική Δημοσιότητα

Ένα ποστ, μία κακή κριτική, μία λεπτομερής αναφορά ή έκθεση ανήθικων επιχειρηματικών πρακτικών σε Trip Advisor, Google, Facebook.

Πως μπορεί να αντιμετωπιστεί μια τέτοια γνώμη;

Στην DMS έχουμε τα εργαλεία (Reputation Management Web Apps) που μας βοηθούν να έχουμε πλήρη εικόνα, ταυτόχρονα, από όλες τις πλατφόρμες που χρησιμοποιούν και σχολιάζουν την επιχείρησή σας οι πελάτες σας.

Εξειδικευμένοι copywriters θα απαντήσουν άμεσα με τον καταλληλότερο τρόπο, διασφαλίζοντας την καλή φήμη της επιχείρησής σας.

Μηχανές Αναζήτησης

Υποστηρίζεται και όχι άδικα, ότι το να καθιερωθείς στη μνήμη ων καταναλωτών έχει μεγαλύτερη αξία από μία αγορά.

Στην DMS αναγνωρίζουμε τη σπουδαιότητα και ξέρουμε τους ηθικούς και οικονομικότερους τρόπους με τους οποίους θα εμφανίζεστε περισσότερο στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.

Οι σελίδες της των reviews sites μπορεί επίσης να εμφανίζονται στην πρώτη σελίδα της λίστας, οπότε πρέπει να βεβαιωθούμε ότι τυχόν γεγονότα που αποτυπώνονται εκεί υπάρχουν σωστά.

Στρατηγικές Inbound Marketing, Search Engine Optimization, Content Marketing, Copywriting, είναι μερικά μόνο από αυτά που θα αξιοποιήσουμε στρατηγικά!

SEO Reputation Management

Για το ORM Online Reputation Management χρησιμοποιούνται τεχνικές SEO για τη βελτίωση της φήμης μιας επιχείρησης ή ενός ατόμου.

Αν και μοιάζει, στην πραγματικότητα δεν είναι το ίδιο. Σκοπός και στόχος του SEO είναι η ταξινόμηση μιας σελίδας για μια λέξη ή φράση κλειδί. Με το Reputation Management SEO στοχεύουμε στην διαχείριση της εταιρικής σας φήμης στο διαδίκτυο, προωθώντας το εμπορικό σας σήμα σε ακόμα περισσότερες σελίδες, blogs, portals, forums, review sites.κλπ.

Επικοινωνήστε μαζί μας για να μάθετε περισσότερα σχετικά με τις στρατηγικές SEO για τη διαχείριση της φήμης μας.

ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΕΝΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΕΚΦΡΑΣΕΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ

Με εκτεταμένες εξελίξεις στον τομέα των δημόσιων σχέσεων, σε συνδυασμό με την ανάπτυξη του διαδικτύου και των κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης, η γενική εικόνα των αποτελεσμάτων αναζήτησης έχει γίνει αναπόσπαστο μέρος του όρου "φήμη "και σε συνέχεια όλων αυτών των εξελίξεων, η διαχείριση της φήμης υφίσταται τώρα σε δύο σφαίρες: Διαδικτυακή και off-line διαχείριση φήμης.

Η διαχείριση της φήμης στο διαδίκτυο επικεντρώνεται στη διαχείριση των αποτελεσμάτων αναζήτησης προϊόντων και υπηρεσιών εντός του ψηφιακού χώρου. Μια ποικιλία ηλεκτρονικών αγορών και διαδικτυακών κοινοτήτων όπως το e-Bay, το Amazon και το Alibaba έχουν ενσωματωμένα συστήματα ORM. Χρησιμοποιώντας αποτελεσματικά λογισμικά ελέγχου, μπορούν να ελαχιστοποιήσουν την απειλή και να προστατεύσουν τα συστήματα από πιθανές κακοποιήσεις και καταχρήσεις από κακόβουλους κόμβους σε αποκεντρωμένα δίκτυα επικάλυψης.

Η διαχείριση φήμης στη διαδικασία διαχείρισης της δημόσιας εικόνας μιας επιχείρησης χρειάζεται επιλεγμένους και σαφώς καθορισμένους ελέγχους μαζί με μέτρα για επιθυμητά αποτελέσματα που αντιπροσωπεύουν ιδανικά το τι σκέπτονται και νιώθουν οι άνθρωποι σχετικά με την επιχείρηση.

Οι πιο δημοφιλείς έλεγχοι για τη διαχείριση της φήμης εκτός διαδικτύου περιλαμβάνουν την κοινωνική ευθύνη, την προβολή των μέσων ενημέρωσης, τα δελτία τύπου στα έντυπα μέσα και τη χορηγία μεταξύ των σχετικών εργαλείων.

Εσείς που θα εμπιστευθείτε την φήμη της δικής σας επιχείρησης;