Ο περιορισμός που υπήρχε παλιότερα στις προωθητικές ενέργειες ήταν ο διαθέσιμος χώρος, όπως για παράδειγμα στα περιοδικά και τις εφημερίδες.
Με το ίντερνετ πλέον ο χώρος είναι απεριόριστος, αλλά το μειονέκτημα είναι ότι είναι δύσκολο να τραβήξεις την προσοχή.
Τώρα ποια δεν “παλεύεις” για χώρο αλλά για προσοχή. Και εκεί είναι που έρχεται η σημασία του καλού, συναφούς, και πρωτότυπου περιεχομένου. Αυτό που λαμβάνεται υπόψη με τη σειρά, είναι ο σκοπός του, η μορφή του και το θέμα!
Η διανομή γίνεται χρησιμοποιώντας ιστοσελίδες, επαγγελματικά Blogs, Landing pages, Social Media, Calls to action, marketing emails κ.α.
1. Ο αριθμός των επισκέψεων, των μετατροπών (leads) που πραγματοποιήθηκαν.
2. Η αλληλεπίδραση (shareability) και τα Inbound links
είναι τα απολύτως βασικά που θα πρέπει να αξιολογούνται σε τακτική βάση.
Είναι καθοριστικής σημασίας για πιθανούς επαναπροσδιορισμούς και για την ευθυγράμμιση των επόμενων ενεργειών της στρατηγικής.
Προσοχή όμως γιατί άλλο το content creation και άλλο το copywriting.
Η σαφήνεια, η συνοχή, η ευγλωττία και η δημιουργικότητα είναι αυτά που θα κάνουν κατανοητό και αποτελεσματικό το περιεχόμενο!
1. Συγκεκριμένο θέμα, για συγκεκριμένη Buyer Persona
2. Λέξεις και φράσεις που χρησιμοποιεί στην καθημερινότητα της
και τα αποτελέσματα δεν θα αργήσουν να φανούν.